Thursday 23 August 2012

"Virtualna šopingholičarka ": military trend

 
Dragi naši,
Nakon kraće ljetne stanke ponovo smo s vama  ;)
U online shopove pristigle su nove kolekcije , a kako nam je ljeto pomalo dosadilo što drugo nego bacit se na pregled novih trendova i veseliti se jeseni i novim krpicama .
Military look ponovo je u modi i jako nam se dopada, naš definitivni izbor je maslinastozelena parka, imate li i vi vec neke svoje jesenske favorite ili ste još uvijek opijeni suncem i morem :)?
xoxo
stylissime

3 comments:

  1. Odlični komadi, jako mi se sviđaju te military parke (doduše ne baš maskirne, dovoljno je da su maslinaste), posebno u kombinaciji s nekim nježnijim komadima...I odlične su mi bajkerske čizme sa zakovicama! I dobrodošle natrag! Ilina

    ReplyDelete
  2. ja sam jos u totalno ljetnom fimu :p
    definitivn bi jednu maslinasto zelenu parku, uostalom kad pomislim na parku jedina boja koja mi je u glavi je maslinastozelena :) lijepa mi je jako ova torba s vj style-a.
    pozz
    Anita
    http://cherryblossomtime.com/

    ReplyDelete